Tuesday, July 22, 2008

MAAFKAN KAMI... MAAFKAN KAMI...

Blog ni tak dapat di kemaskinikan sejak hari Rabu, 16 Julai. Saya pun tak tahu kenapa tiba-tiba Lap top saya sukar untuk melayari internet. Puas saya klik tapi tak berjaya masuk. Tak tahu pulak, sama ada Lap top atau stremix bermasalah.

Memandangkan kuliah dan ceramah saya mengunakan power point presentation, saya biarkan sahaja masalah tu. Nanti kalau 'kacau' lebih-lebih, jem lap top ni, hampalah pendengar kuliah saya yang mengharapkan saya hadir dengan berbekalkan Lap top.

Jadual kuliah dan ceramah yang padat membuatkan saya terus membiarkan streamix tidak di baiki. Bermula dari 17hb di Pekan, 18hb Khutbah di Al-Fatah Kuantan kemudian terus bergegas ke Jengka. 19hb bertolak ke Kuala Teriang untuk upacara perasmian Jambori Amal Dewan Pemuda PAS Pahang, Malamnya kuliah Maghrib di Surau Al Amin Bandar Husain On. Subuh 20hb kuliah di surau Cheras Perdana.

Jam 9.00 pagi saya dah terpacak di Taman Melewar kerana janji untuk ambil buku 'Dunia Tanpa Suami' dengan Kak Laila. Tak larat dah saya nak sebut kuliah tempat-tempat lain.

Maka saya mohon maaf atas blog yang tak dikemaskini. Beri saya dua tiga hari lagi untuk selesaikan masalah ni.