Wednesday, February 18, 2009

Ini betul betul... bukan Cobaan..

Posting saya pada 12 February 2009 bertajuk ISU TANAH : INI JAWAPAN NIZAR. Komen ini saya ambil dalam blog YAB nizar alamatnya
http://kamparinn.blogspot.com/2009/01/tahun-baru-cina-adun-bota.html

Ada beberapa pertanyaan sahabat tentang status posting ini. Dari mana saya dapat, sehinggalah komen dari Seri Budiman seperti menuduh saya mereka cipta artikel ini.

Biasanya pandangan seorang blogger bukan sahaja kita boleh dapati dalam postingnya sahaja, blogger juga akan memberi respon dalam ruang komen. Sudah menjadi minat saya untuk menerjah ruangan comment. Jadi, artikel yg saya masukkan dlm blog saya boleh didapati dalam ruangan komen DS Nizar. saya tunjuk contoh dibawah
Tak susah, saudara hanya perlu klik pada 25 komen maka keluarlah semua komen, dan saudara akan jumpa maklum balas dari YAB DS Nizar pada comments 30 januari 11:35

Bagi yang memilih blog DS Nizar, saudara kena rajin baca ruangan komen sebab YB Nizar rajin memberi respon dalam ruangan komen. Responnya pula sangat baik dan bernas.