Wednesday, May 12, 2010

KARPAL AJAR SAIFUL MANDI JUNUB

Membaca transkrip perbicaraan liwat Anwar, saya ketawa sendirian.

Lawak 1

Saful mendedahkan dia sembahyang Jumaat tanpa mandi junub selepas beliau dakwa diliwat.

Maka Karpal Singh mencelah mengatakan sembahnyang Jumaatnya tak sah kerana tak mandi Junub.

Lawak 2

Dalam Perbicaraan itu Karpal Singh membaca laporan Pusrawi dan HKL. Laporan Doktor Pusrawi dan HKL mengesahkan tiada penemuan klinikal yang kukuh menunjukkan kemasukan dianus Saiful. Maka Saiful menjawab

"Sebab masa saya diliwat, gunakan pelincir, jadi.. saya tak pasti..."

(ulasan : hanya kemaluan bersaiz lidi sahaja yang tidak akan menyebabkan kecederaan dan penemuan kemasukan di anus. Satu lagi, masa bila pulak sempat sapu pelincir kalau perlakuan itu dibuat tanpa kerelaannya.

Lawak 3

Satu lagi terbongkar apabila percanggahan fakta. Saiful mendakwa dia diliwat tanpa relanya. Namun pertuduhan yang dikenakan ke atas Dato Seri Anwar persetubuhan luar tabi'i itu dilakukan dengan kerelaan kedua dua belah pihak.

Ini bermakna kalau sekiranya Dato Seri Anwar dikenakan 20 tahun dan sebatan (namun Dato seri Anwar akan terlepas dari sebatan atas faktor melebihi 60 tahun) bermakna Saiful juga akan dikenakan penjara 20 tahun dan sebatan.

Kita tengok apa akan terjadi. Mungkihkah pertuduhan keatas Dato seri Anwar juga akan diubah sebagaimana kes liwat versi 1.

Tunggu...


ulasan: Sesiapa yang berminat nak masuk raja lawak musim depan akutilah perbicaraan ini dan ambil lawak tu untuk slot lawak anda akan datang.