Monday, March 29, 2010

Pengajaran Buat 2 Ong

MCA mendapat Presiden Baru. Presiden yang terpalit dengan skandal seks. Semestinya UMNO yang merupakan parti Ketuanan Melayu akan mempertahankan habis habisan rakan kongsi sehidup semati mereka.

Ong Ka Ting dan Ong Tee Kiat mendapat pengajaran baru dalam politik MCA. Pengajarannya ... Sesiapa yang nak menang sebagai Presiden MCA harus merakam hubungan seks dan edarkan kepada umum.

Komen: Bloger pondan Melayu menjadi bisu, kelu dan kaku untuk memberi komen. Komen berbisa hanya untuk Pakatan Rakyat walaupun tanpa fakta... Setelah gagal mengemukakan fakta akhirnya sekali lagi, kopiah juga menjadi mangsa... Kalau kopiah boleh bercakap macam Ahmad Nisfu, Kopiah akan berkata "Aku tak ada kena mengena dalam ini gambar..."

Saya juga sedih bila ada orang Melayu sanggup bersekongkol dengan pemusnah khazanah Melayu dan Islam, tulisan Jawi. Saya rasa malu bila ada manusia yang sebangsa saya dan senegeri dengan saya, hanya mampu ratib "buang kupiah" pada saat melihat rumah orang Melayu rebah menyembah bumi. Tanah rizab orang Melayu tergadai, Bangsa Melayu dihanyutkan dengan hiburan melampau, Sekolah Agama Rakyat yang menjadi tiang Seri orang Melayu dihentikan bantuan dan banyak lagi kerosakan dan kemusnahan yang dilakukan oleh Puaka UMNO. Tapi zikir kita masih.... "DAP yang salah dan sila buang kopiah"